OPTISTÄD

OPTISTÄD

Det enklaste tidrapporteringssystemet för dig i städbranschen

Det enklaste tidrapporteringssystemet för dig i städbranschen

Gör arbetet enklare och roligare

Effektivisera dina arbetsdagar med hjälp av Optistäd. Systemet som är anpassat efter städbranschens alla önskemål.

Gör arbetet enklare och roligare

Effektivisera dina arbetsdagar med hjälp av Optistäd. Systemet som är anpassat efter städbranschens alla önskemål.

  • Rapportera in arbetad tid och material direkt från mobilen samtidigt som du har en tydlig överblick över alla dina kunder
  • Skapa regelbundna uppdrag, varje vecka, månad, kvartal
  • Ta fram löneunderlag med ett klick
  • Varning för ej rapporterad tid = missa ingen debitering
  • Samarbetsfunktioner låter personalen samarbeta och bli effektivare


  • Ingen startkostnad
  • Ingen bindningstid
  • Användarvänligt

Vill du upptäcka mer om Optistäd? Eller varför inte prova på systemet?



Optistäd hjälper dig

OPTISTÄD HJÄLPER DIG

Tidrapportering

Enkel tidrapportering i mobilen, utan app. Systemet varnar om inte tid för ett jobb är rapporterat så att man inte missar någon tid

Enkelheten i fokus

Genom att kräva så lite som möjligt, men hela tiden påminna om saker som saknas skapar vi en enkelhet i arbetet. Eller som en av våra kunder uttrycker det ”Irriterande enkelt …”

Ökad debitering

Nu kan du på ett enkelt sätt öka vinsten i varje projekt. Omöjligt att missa att rapportera tid på jobb. Möjlighet att debitera för material. Väldigt enkelt att ta ut underlag för fakturering

Enkel mobilvy

Den enkla mobilvyn är speciellt anpassad för uppdrag på fältet. Även vissa administrativa funktioner kan skötas via mobil om man har de rättigheterna.

Tydlig överblick

Alla dagens uppdrag syns överskådlig på förstasidan eller i kalendern. Färdiga jobb som skall faktureras lika så.


Högre kvalité

Systemet påminner anställda, möjliggör bättre dokumentation vilket i sin tur leder till högre kvalité i det utförda arbetet, med nöjdare kunder som följd

Funktioner som gör din arbetsdag enklare

Funktioner som gör din arbetsdag enklare

Körjournal

Schemaläggning

Tidrapportering

Kundregister

Samarbetsfunktion

Materialhantering

Lön & fakturaunderlag

Regelbundna uppdrag

Funktionerna i Optistäd hjälper dig att förenkla din arbetsdag. Allt ifrån att systemet automatisk skapar återkommande städuppdrag till förstasidan där du ser vad du bör göra idag. När dagen är slut skall sidan vara tom, då har du gjort allt ditt jobb.

Kort och gott: städbranschens enklaste affärssystem utvecklat i samarbete med svenska städföretag!

VILL DU SE SYSTEMET INIFRÅN?

Vi visar gärna upp hur Optistäd fungerar, helt kostnadsfritt.

Prisplan

Prisplan

Välj den prisplan som passar dig bäst!

Välj den prisplan som passar dig bäst!

bÄSTSÄLJARE

STANDARD

5 användare inkl 1 superuser
890:-
 / MÅN
  • Fri webbsupport för alla användare
  • Kommande funktioner
  • Tillkommande mobila användare 85kr/st
  • Tillkommande superuser 350kr/st

PREMIUM

5 användare inkl 1 superuser
1 490:-
 / MÅN
  • Fri webbsupport för alla användare
  • Fri telefonsupport för superuser
  • Kommande funktioner
  • Tillkommande mobila användare 85kr/st
  • Tillkommande superuser 350kr/st

ADVANCED

5 användare inkl 1 superuser
2 490:-
 / MÅN
  • Valfri support för alla användare
  • Personlig kontaktperson
  • Fria moduler
  • Kommande funktioner
  • Tillkommande mobila användare 85kr/st
  • Tillkommande superuser 350kr/st

Senaste uppdateringarna för Optistäd

Hela tiden jobbar vi aktivt med att uppdatera systemet.
Klicka på knappen för att se våra senaste nyheter.